Dacă şi tu te afli în categoria celor care sunt pe cale să devină mame curând, cu siguranţă insomniile în sarcină îţi sunt foarte familiare şi îţi dau mereu bătăi de cap, favorizând accentuarea din ce în ce mai rapidă a cearcănelor. Cu toate acestea, un somn de calitate este vital pentru sănătatea ta şi pentru cea a bebeluşului tău, aşa că haide să aflăm împreună care sunt principalele cauze care determină apariţia insomniilor în sarcină şi care este tratamentul pentru insomnie pe care îl poţi urma.

 

Cauzele insomniilor în timpul sarcinii

 

Nu este deloc ceva neobişnuit să te confrunţi cu episoade de insomnii în timpul sarcinii. Ba din contră! Acest lucru este caracteristic pentru orice trimestru al sarcinii şi este din ce în ce mai pregnant pe măsură ce apar şi alte simptome asociate acestei perioade.

 

Printre principalele cauze care favorizează apariţia insomniilor în timpul sarcinii se numără: vizitele frecvente la toaletă, schimbările hormonale permanente, anxietatea, stresul, senzaţia de greaţă şi de vărsături, durerile de spate sau crampele resimţite la nivelul picioarelor. Cu toate acestea, unul dintre cei mai importanţi factori care determină insomniile în timpul sarcinii este chiar volumul burţii, care fiind din ce în ce mai mare, conduce la un disconfort în a dormi corect, mai ales în lipsa unei perne ortopedice pentru genunchi potrivită, considerată un adevărat ajutor în tratamentul pentru insomnie.

 

Cum poţi scăpa de insomniile în sarcină

 

Dacă te confrunţi cu episoade frecvente de insomnie în timpul sarcinii şi cauţi un tratament pentru insomnie eficient, află că soluţia stă chiar în mâinile tale. În cazul în care îţi doreşti să poţi avea parte de un somn odihnitor care să te ajute să duci sarcina la bun sfârşit şi nu vrei să apelezi neapărat la medicamente speciale pentru insomnie, merită să ai în vedere o serie de remedii pentru insomnii utile, pe care să le aplici chiar tu cu regularitate, în spaţiul casei tale, după cum urmează:

 

Fă-ţi un program de somn bine definit. Încearcă pe cât posibil să respecţi un program de odihnă bine pus la punct şi să îţi obişnuieşti organismul cu aceeaşi oră de culcare şi de trezire. Odată cu un astfel de program, încearcă să te detaşezi de orice grijă de peste zi şi să îţi impui în minte numai lucruri pozitive.

Investeşte într-o pernă ortopedică pentru genunchi. Un astfel de produs oferă femeilor gravide o postură odihnitoare, care să le ajute să se bucure de un somn neîntrerupt pe întreg parcursul nopţii şi să le reducă durerile şi crampele specifice sarcinii.

 

Fă o baie relaxantă înainte de somn. Cercetările de specialitate au demonstrat că o baie relaxantă, alături de aromaterapie, nu numai că îmbunătăţeşte calitatea somnului, ci şi ajută la reducerea durerilor asociate sarcinii, la eliminarea stresului şi la înlăturarea simptomelor de anxietate.

 

Obţine confortul dorit cu ajutorul pernei pentru genunchi Better Posture

 

Dacă vrei ce e mai bun pentru tine şi pentru bebeluşul tău, nu ezita să comanzi online perna ortopedică pentru genunchi de la Better Posture Pro. Acest produs este ideal pentru femeile gravide, deoarece le oferă un confort sporit şi o postură odihnitoare, datorită formei sale ergonomice care permite o mai bună fixare între genunchi şi spumei cu memorie de ultimă generaţie din care este realizată. Mai mult, această pernă pentru genunchi Comfy Sleeper este din materiale hipoalergenice, care nu provoacă alergii şi iritaţii care să pună în pericol viitoarele mămici. Cu perna pentru genunchi te poţi bucura de asemenea şi de o aliniere corectă a coloanei în timpul somnului şi de o circulaţie sanguină îmbunătăţită.

Alege să scapi de insomniile în sarcină alături de perna pentru genunchi Comfy Sleeper, special concepută pentru femeile însărcinate şi extrem de recomandată de către medicii specialişti.

 

 

Despre autor

Lasă un răspuns