Orice produs sau serviciu ai avea în portofoliu, pe termen lung, volumul de vânzări asociate acestora este într-o legătură directă cu satisfacția consumatorilor.

Într-o piață devenită deja aproape globală, odată cu dezvoltarea tot mai mare a Internetului și a tehnologiei digitale, cu produse asemănătoare și diferențe de prețuri ușor sesizabile, șansa de a avea cât mai mult profit este de a-ți îndrepta atenția către loializarea clienților și creșterea satisfacției acestora.

Iar un mod eficient de a realiza aceste obiective este acela de a avea un număr de telefon dedicat companiei tale. Da, tehnologia ia avânt, consumatorii cumpără din ce în ce mai mult online cu câteva clickuri, dar în continuarea aceștia aleg companii care sunt reale și despre care știu că pot lua legătura cu ele oricând. Iar o adresă de email sau un chat robot nu sunt suficiente pentru a le oferi această încredere. Numărul de telefon este puntea de legătură directă dintre tine și consumatorii tăi.

Lucrurile au evoluat însă destul de mult și în sistemul de comunicații. Centralele telefonice instalate la sediul central și telefoanele vechi conectate cu fire la aceasta sunt de domeniul trecutului. 

Noua modalitatea de a fi eficient și de a comunica cu clienții tăi calitativ este să adopți o soluție modernă de comunicații de business: centrala telefonică virtuală.

Față de sistemele vechi, apelurile telefonice sunt desfășurate prin rutarea lor prin Internet și pentru a funcționa noul sistem este nevoie doar de un device, o aplicație inteligentă și o conexiune bună la Internet.

DotroTelecom îți pune la dispoziție soluția SmartPBX cu care îți vei crește cu siguranță atât eficiența în operarea apelurilor venite de la clienți, cât și productivitatea angajaților. Cu pachete de comunicare personlizate și fără să ai o perioadă minimă contractuală, SmartPBX îți aduce o aplicație de ultimă generație, cu o interfață ușor de folosit dar și de implementat, costuri lunare predictibile și mentenanță inclusă.

Față de sistemele de telefonie clasice care au costuri destul de mari, atât din punct de vedere implementare, întreținere și facturi crescute pentru serviciile efective, centrala telefonică VoIP (Voice over Internet Protocol), așa cum mai este numit acest sistem de telefonie virtuală, nu numai că are costuri mult mai reduse, ci și funcționalități superioare.

  • Ai număr personalizat pentru compania ta
  • Ai scalabilitate instantă: poți adăuga oricând și foarte ușor utilizatori noi, în cazul în care mărești numărul de angajați
  • Poți înregistra apelurile 
  • Ai statistici și rapoarte cu apelurile nepreluate/efectuate/primite
  • Ai acces de oriunde și poți transfera instant apeluri de la un sediu la altul, chiar dacă acestea se află în orașe diferite
  • IVR – cu ajutorul unui singur număr de contact, clienții vor putea să interacționeze cu departamente diferite 
  • Mesaj de întâmpinare: faci cunoștință cu clienții într-un mod profesionist: “Bine ați venit la firma… În câteva momente veți fi preluat de un operator”
  • Înregistrarea de mesaje vocale din partea clienților: atunci când aceștia te sună în afara programului de lucru, pot să îți lase un mesaj și îi vei putea contacta ulterior
  • Cozi de așteptare, ascultare apeluri, anunțuri personalizate, conferințe, muzică în așteptare, transfer și redirecționare de apeluri, desfășurător de apeluri, voicemail, pop-up fișă client sau identificare automată apelant
Despre autor

Lasă un răspuns