Ți s-a întâmplat vreodată să ții dietă ca să obții silueta dorită, dar rezultatele finale să te dezamăgească? Sau ai slăbit vreodată un număr remarcabil de kilograme prin eliminarea anumitor mâncăruri din alimentația de zi cu zi, dar le-ai pus la loc când ai revenit la vechile obiceiuri? Dacă ți-ar spune cineva că există și alte moduri în care poți slăbi, dar fără să te abții de la nimic și în același timp să obții și rezultate de durată, l-ai crede?

 

Una dintre cele mai eficiente metode de slăbit este respectarea unui program nutrițional bine pus la punct, concentrat mai mult pe orele de masă și numărul meselor de peste zi decât pe alimentele consumate. O dietă bine echilibrată este bineînțeles foarte importantă pentru bunăstarea organismului. Dar mai important decât orice este să-i oferi corpului tău ceea ce are nevoie, la timpul potrivit.

 

Astfel, el nu se va simți niciodată deprivat de substanțele vitale pentru buna sa funcționare și va renunța la vechiul obicei de a acumula depozite de grăsime pentru zile negre, atunci când tu te înfometezi voit sau din alte cauze.

 

Care sunt secretele unui program alimentar eficient?

 

Pentru a slăbi trebuie să mănânci în mod regulat, dar nu oricum, ci ținând cont de sfaturile de mai jos:

 

  • Ia prima masă în maxim o oră după trezire!

 

Chiar dacă la început îți va fi greu, încearcă să iei micul dejun în maxim o oră după trezire. Stomacul se golește după maxim șapte ore de la ultima masă și chiar dacă nu simți încă senzația de foame, corpul tău ar putea profita din plin de un mic dejun bogat după un somn de noapte sănătos.

 

  • Ia prânzul la prânz și nu la ora 04:00 după amiaza!

 

Mâncatul la prima oră a dimineții te va face să respecți și ora celei de-a doua mese principale de peste zi. Nu degeaba ora 12:00 după amiază se mai cheamă și prânz, iar dacă te-ai obișnuit să mănânci târziu, așa cum o cere tradiția latină, scapă de acest obicei nesănătos, dacă nu în numele sănătății, măcar pentru a obține silueta mult dorită.

 

  • Mănâncă cina cel târziu la ora șase seara!

 

Este important să lași un interval de cel puțin trei ore între masa de seară și somn pentru a permite corpului să digere bine alimentele consumate. Astfel, somnul devine mai odihnitor, iar timpul de repaus se transformă și el într-o ocazie de a arde calorii, deoarece, și atunci când doarme, organismul încă funcționează.

 

Ce poți să faci când nu ai timp suficient pentru masă?

 

Achiziționează de la remediu.ro, un magazin remediu cu diferite produse naturale și suplimente alimentare sănătoase un delicios shake înlocuitor masă și astfel te asiguri că niciodată nu vei mai sări peste orele de alimentație.

 

Shake-ul Nutrific Fit este un shake proteic apetisant, bogat în fibre și cu un indice glicemic scăzut, fiind recomandat în mod special persoanelor care iubesc dulciurile, dar vor să-și țină sub control nivelul zahărului din sânge.

 

Din punct de vedere nutrițional, Nutrific Fit este creat pe baza unei compoziții echilibrate, îmbogățite cu 11 vitamine și 11 tipuri de minerale esențiale pentru corp. El este foarte bun pentru persoanele care vor să piardă în greutate, dar și pentru sportivii de performanță care doresc să-și îmbunătățească alimentația.

 

Ce beneficii are suplimentul alimentar Nutrific Shake?

 

Pe lângă faptul că ține loc cu succes unei mese copioase și sănătoase, Nutrific Shake mai are și următoarele beneficii pentru organism:

 

  • reglează greutatea corpului și ajută la menținerea metabolismului;
  • asigură necesarul zilnic de proteine și are un aport caloric mic în comparație alte alimente la fel de sățioase;
  • potolește cu succes senzația de foame până la următoarea masă, contribuind la reglarea apetitului și eliminând pofta de gustări între două mese principale;
  • întărește și dezvoltă musculatură datorită complexului de minerale pe care îl conține;
  • încetinește procesele de degradare ale organismului și acționează ca un tonic general.

 

Din ce ingrediente este alcătuit Nutrific Shake?

 

Nutrific Shake este un produs pe bază de proteină din soia și din lapte, fructoză, maltodextrină, fibre vegetale și pudră de cacao. El conține vitaminele: A, B1, B2, B3, B6, acid folic, acid pantotenic, D-biotină, E și C, iar ca minerale putem enumera: picolinatul de zinc, fumaratul feros, gluconatul de mangan și cel de cupru, iodura de potasiu, citratul de potasiu, selenitul de sodiu și fosfatul de magneziu, foarte importante pentru sănătatea corpului uman.

 

Despre autor

Lasă un răspuns