Restricțiile s-au mai relaxat, dar pandemia de COVID-19 este departe de a lua sfârșit, motiv pentru care trebuie să rămânem cu ochii în patru și să fim atenți la tot ce ne înconjoară. Acum însă putem merge în orice loc din țară ne dorim, iar pentru cei care au în plan o vacanță la mare anul acesta, hotelierii s-au pregătit cum se cuvine, luându-și toate măsurile de protecție necesare pentru minimizarea riscului de infecție.

 

Încă dinaintea relaxării restricțiilor de la Guvern, patronii de hoteluri au făcut reale presiuni pentru a-și putea începe activitatea cât mai curând. Primăvara a fost o perioadă dificilă pentru toți angajații, dar criza s-a simțit într-un mod mult mai accentuat în domeniul turismului. Nerăbdarea cu care hotelierii au așteptat întâmpinarea primilor turiști s-a putut observa încă din luna iunie când în comparație cu alți furnizori de servicii, aceștia erau cei mai pregătiți să ofere clienților lor sejurul perfect.

 

Terase extinse și șezlonguri mai puține

 

Dacă până anul trecut la majoritatea hotelurilor cu piscină puteai vedea zeci de șezlonguri gata pregătite pentru bronzat, acum, spațiile respective au fost transformate în terase și locuri de servit masa pentru o respectare temeinică a regulilor de distanțare socială.

 

Obligația de a purta mască în spațiile închise și interdicția impusă restaurantelor de a servi mâncare înăuntru, i-a determinat pe managerii de hoteluri să fie inventivi și să folosească cât mai eficient spațiul exterior de care dispun, amenajând nenumărate locuri de servit masa afară.

 

Cu această ocazie, numărul de șezlonguri din preajma piscinelor s-a împuținat. Dar locul lor a fost ocupat rapid de mese și scaune pe care clienții hotelurilor le pot folosi după bunul plac atunci când iau masa.

 

Personal hotelier bine echipat cu măști și mănuși chirurgicale

 

Măștile și mănușile chirurgicale nu lipsesc din recuzita personalului hotelurilor de pe plajă. Pentru a limita riscul de infecție, angajații hotelurilor sunt obligați să se protejeze, dar și să evite contactul direct cu bunurile din posesia clienților lor cum ar fi banii sau bagajele. De asemenea, tot ca o măsură de protecție, se preferă și chiar se încurajează plata cu cardul în locul banilor gheață.

 

Purtarea măștilor de protecție este o măsură cu sfințenie respectată și de clienții hotelurilor. Marea majoritate a acestora a înțeles cât de importantă este masca și din acest motiv nu pătrunde în locurile publice fără un astfel de accesoriu atât de important pentru sănătate.

 

Dezinfectant la discreție în zonele comune

 

Pe lângă măști, hotelierii au acordat o atenție deosebită și distribuției dezinfectantului în interiorul hotelurilor lor. Acum, în cele mai multe zone comune din hoteluri poți vedea dozatoare cu dezinfectat pe care să le folosești ori de cât ori ai nevoie, iar la intrarea în hotel, nu numai că ți se indică locul unde există acestea, ci ți se recomandă și să le utilizezi.

 

Indiferent de numărul de stele al unităților pe care le administrează, patronii de hoteluri iau temperatura clienților lor înainte de check in și înregistrează valorile ce depășesc media normală pentru a nu risca infectarea cu COVID-19 a personalului și a altor turiști deja cazați.

 

Cum să găsești un hotel sigur pe litoral?

 

Pe site-ul CazarePeLitoral.ro există hoteluri, pensiuni, vile și apartamente închiriate în regim hotelier in Eforie Nord pentru toate gusturile și pentru toate buzunarele. Aici poți căuta un hotel anume dacă vrei să afli informații despre o unitate care te interesează, poți vizualiza ofertele în funcție de locație, sau pur și simplu poți explora discounturile și reducerile de pe ultima sută de metri planificându-ți vacanța strict în funcție de buget.

 

Informațiile disponibile pe site-ul CazarePeLitoral.ro nu se rezumă doar la numele hotelurilor și tarifele lor, ci includ și date despre istoricul lor sau impresii ale clienților care s-au cazat măcar o dată la aceste unități și și-au format despre ele o părere de la fața locului. De asemenea, tot de pe acest site, familiile cu animale de companie sau copii mici pot afla mai multe despre facilitățile fiecărui hotel în parte, putând astfel să aleagă în funcție de nevoile pe care le au.

 

În ciuda pandemiei, cu atâtea informații la îndemână, nu este chiar dificil să alegi pe litoral o unitate de cazare care să-ți ofere condiții sigure și un sejur plăcut. Hotelierii sunt pregătiți de a întâmpina turiști. Acum este rândul clienților să aleagă ceea ce li se potrivește.

Despre autor

Lasă un răspuns