Blogul, deși este de foarte multe ori ignorat de managerii companiilor, reprezintă un instrument valoros pentru toate business-urile din mediul digital, dar mai ales dacă ne referim la un magazin online. Specialiștii în Marketing online îl includ în strategiile lor pentru că este un bun generator de trafic pe site, contribuie la brand awareness și chiar aduce conversii. 

De ce ar trebui ca fiecare magazin online să aibă și un blog? Iată câteva dintre cele mai importante argumente:

  1. Reduce nevoia de publicitate plătită

 Un blog este o sursă de conținut, deci, administrat corect, te ajută să-ți crești business-ul organic. Asigură-te că textul este unic și este supus unui proces de optimizare SEO. Alege tematici de interes pentru publicul tău țintă și plasează-ți produsele într-un context, creează o poveste. Concentrează-te pe aportul de informații pe care îl oferi clienților, include insight-uri din experiența ta pe piață și nu uita să adaugi și link-uri către produsele pe care le menționezi.

  1. Brandul tău este de încredere

Este important pentru orice persoană care face cumpărături online să găsească un brand în care să aibă încredere. Poți folosi blogul într-un mod inteligent, astfel încât să comunici viitorul client care sunt valorile la care ții, poți include chiar articole tip review realizate de influencerii care se adresează în general publicului tău și care vor transfera, la rândul lor, o doză suplimentară de încredere. Soluția este să fii creativ, iar dacă nu stăpânești neapărat această ramură, te poți adresa unui specialist în creare de conținut.

  1. Sursă de engagement

Articolele de pe blog pot reprezenta cu succes subiecte de discuții pe care să le propui în Social Media. Menține-ți comunitatea la curent cu noile tendințe, propune dezbateri și implică-te activ în conversație. Oamenii vor dezvolta, pe termen lung, un nivel de atașament față de brandul tău și îți vor rămâne loiali, ba chiar te vor recomanda mai departe, generând profit.

Strategiile de content nu sunt deloc ușoare, iar agenția SEO 365 înțelege perfect acest lucru. Echipa de specialiști în Copywriting și Content Writing sunt pregătiți să construiască o strategie potrivită companiei tale, așa că poți opta oricând pentru o întâlnire de consultanță gratuită!

 

Despre autor

Lasă un răspuns