În cazul în care o persoană îți vizitează blogul, sunt șanse ca el sau ea să nu mai revină, mai ales în cazul în care nu există motive întemeiate pentru a face acest lucru. La urma urmei, cu toții ne comportăm impulsivi pe Internet, atât de mult astfel încât uităm foarte repede pe ce pagini am mai fost acum 30 de minute în urmă.

Punctul principal este că, șansele ca un vizitator să revină a doua oară sunt mici. În cazul în care 1.000 de vizitatori îți vizitează site-ul/blogul și nu se mai întorc, îți poți imagina cantitatea potențială de venituri pierdute, când pur și simplu ei nu se mai întorc. Ai putea transforma o parte din vizitatori în clienți fideli.

Unii spun că crearea de conținut unic poate păstra o parte din vizitatori care revin înapoi, dar de foarte multe ori, conținutul unic nu este soluția. Soluția reală pe termen lung constă în transformarea vizitatorului într-un abonat.

Înainte ca vizitatorul să părăsească site-ul, îndeamnă-l să opteze pentru înscrierea într-un newsletter. Să se aboneze! Poți face acest lucru prin solicitatarea adresei de email și al numelui său printr-un formular. În cazul în care vizitatorul se înscrie în lista de abonați, poți să-i aduci din nou aminte pentru ce s-a abonat la site-ul/blogul tău prin intermediul email-ului.

Toate ca toate, tu trebuie să vrei să transformi câți mai mulți vizitatori în abonați. Cât mai mult posibil. Poți obține un venit bunicel (asta în caz că ai ceva de vânzare). Dacă nu, te poți alege cu câțiva cititori fidelil care-ți vor (re)vizita site-ul sau blogul ori de câte ori vei scrie ceva nou. O cale ușoară și înțeleaptă pentru a-ți spori și numărul de vizite pe blog.

Despre autor

Lasă un răspuns