Îți mai aduci aminte de articolul trecut: De ce contează cu adevărat Google+? Ei bine, dacă nu-ți mai aduci aminte, lasă-mă să explic mai în detaliu.

Google a fost creat pe un principiu simplu: unele pagini web sunt mai importante decât altele. De ce webmasterii și bloggerii ar trebui să fie interesați de Google+? Pentru că Google+ nu este o platformă de social media în totalitate.

Deci, care e morala poveștii pentru tine ca scriitor? De ce ar trebui să-ți pese de Google+? Ei bine, dacă ești un creator de conținut trebuie să-ți pese de:

  • Reputația ta
  • Munca ta
  • Stabilirea autorității în online
  • Construirea unui public (care tinde să se întâmple mai repede pe G+ decât pe alte site-uri sociale)
  • Aduci mai mult trafic pe site sau blog
  • Creșterea abonaților la newsletter
  • Creșterea oportunităților de vânzări

Când îți pasă de tot ce este mai sus, atunci ai nevoie de un cont Google+. Dar nu e de ajuns să creezi un cont pe G+ și gata. Trebuie să-ți construiești un profil credibil și cu autoritate.

Consolidează-ți publicul de pe Google+ (mai repede decât pe Twitter).

Profilul tău Google+ imediat va fi verificat de către un cititor și aici există mai mulți factori care influențează reputația ta.

  • Numărul de followers pe care-i ai.
  • Numărul de re-share-uri obținute la conținut
  • Numărul de +1 pe care le primești
  • Activitate – postezi, comentezi, distribui în mod regulat?

Deci, cum aduci cât mai mult public pentru Google+? Pentru început, amintește-ți că în cele din urmă este o platformă de mass-media socială – deci va trebui să-l tratezi ca atare.

  1. Creează o biografie solidă – Biografia solidă la G+ începe cu un rezumat despre tine (cine ești?), ce faci, de ce ești pe G+ și tipul de conținut pe care-l vei share-ui.
  2. Construiește relații – Începe prin a urmări persoane pe care le cunoști și apoi ramifică la persoanele pe care dorești să-i cunoști. Interacționează din belșug.
  3. Share-uiește conținut – Creează-ți mesaje originale (chiar dacă este text, foto sau video), share-uiește link-uri și re-share-uiește conținutul pe care alții l-au share-uit.
  4. Alăturați-vă comunităților – Comunitățile de pe G+ sunt locuri puternice pentru publicitate, comunicare, relații, interacțiune și nu numai.
  5. Lăsați comentarii – Lăsați comentarii cu bun simț la post-uri, fotografii ș.a.m.d. Puteți pune și întrebări.

Alegerea ta ce vrei să faci!

Vizite targetate pentru blog-ul tău cu ajutorul „cercurilor” G+

Să nu uităm o regulă de bază în social media: social media este un canal, nu o campanie. Spre deosebire de Twitter și Facebook, Google+ oferă beneficiul de a partaja conținutul unui segment de public. O modalitate interesantă și utilă de a livra conținut adecvat tuturor persoanelor de pe Google+. Cercurile Google+ vă permite să faceți asta. Cercurile vă ajută să grupați publicul în diferite grupuri interesați de un subiect specific. De exemplu, ați putea crea un cerc de copywriteri, scriitori de ficțiune, politică, umor negru etc. Poți împărtăși conținut relevant pentru fiecare din aceste cercuri.

Frumusețea acestei strategii este că vei vedea o mai mare interacțiune cu conținutul tău. Apropo, evită crearea de prea multe cercuri. Alocă mai mult unui cerc din grupul tău, este dificil să crești un public larg în mai multe cercuri.

Funcția Hangouts

Una dintre caracteristicile remarcabile în Google+ este caracteristica video chat-ului – Hangouts. Această caracteristică este numai bună pentru chat-uri ocazionale, o sesiune de brainstorming cu colegii din întreaga lume, sau „întâlniri video”. Apoi după toate astea… Google a lansat funcția Hangouts On Air, o facilitate ca vă permite să difuzați o sesiune live pentru un public mai mare. Hangouts (cel simplu) vă permite să difuzați live până la 10 persoane online, pe când On Air depășește cu mult mai mult acest număr limitat de 10. Ai putea folosi, de asemenea, funcția Hangouts pentru a găzdui săptămânal sau lunar un interviu cu o serie de întrebări din partea publicului. Apoi după toate astea este nevoie de promovare în mod regulat și vei începe să construiești o audiență solidă.

Maximizează „durata de viață” a conținutului

Dacă ai un „mini-articol” scris pe Google+ (fără a avea articolul și pe blog) poți oricând să creezi un articol pe blog-ul tău cu ideea inițială de pe G+. După ce ai terminat de scris articolul pe blog, poți oricând să editezi ceea ce-ai scris pe G+. Oricând poți adăuga un link în mini-articolul respectiv spre o idee mai mare, mai dezvoltată pe blog-ul tău. Aceste idee a lucrat foarte bine pentru mine. Am capturat traficul de pe Google+ și l-am redirecționat către blog-ul meu.

Poți scrie un subiect sau articol în Google+

În multe feluri, Google+ este doar o altă platformă de blogging ca WordPress, deoarece nu are limită de caractere, ai posibilitatea să editezi fiecare mesaj, publici imagini și videoclipuri, și chiar să formatezi mesajele tale:

Bold – Adaugă un asterisc (*) în jurul cuvântului sau cuvintelor pe care dorești să le bold-uiești. *Aceste cuvinte vor arăta bold-uite în Google+*. Acest lucru este, de asemenea, un mod prin care creezi un titlu.

Italic – Pune underline (_) în jurul cuvântului sau cuvintelor pe care le dorești a fi italice. Îmi_place_Sarcasticu_Blog

Tăiat – Pune linie (-) în jurul cuvântului sau cuvintelor pe care le dorești a fi tăiate. Urăsc-și-nu-imi-place-Facebook

După ce vei publica textul o să apară și noul format. În cele din urmă, Google+ poate fi potrivit pentru conținutul pe care crezi că nu s-ar potrivi pe blog-ul tău.

Creează o comunitate

Când vei intra înt-o comunitate de pe G+, vei începe să primești post-urile comune din acea comunitate (ca și cum ai fi într-un cerc) ele vor fi arătate în fluxul Google+. Este o modalitate foarte bună de a share-ui și a-ți face publicitate într-o comunitate pe Google+. Ai în față un public mai extins. Dacă ești destul de curajos, poți deveni chiar și tu un fondator și moderator pentru o comunitate. În cazul în care comunitatea ta crește în popularitate vei atrage în mod natural atenție și influență.

Toate ca toate….Când vine vorba să-ți îmbunătățești căutările, construirea unei audiențe pe Google+ ar putea fi cel mai inteligent lucru pe care-l poți face ca un creator de conținut.

Despre autor
1 Comentariu

Lasă un răspuns