Ca să știi de ce Adsense este esențial pentru site-urile cu conținut este imperios necesar să știi prima dată cum funcționează.

Conceptul este foarte simplu, dacă stăm să ne gândim puțin la asta. Editorii sau webmasterii introduc un simplu script (javascript) în site-ul pe care-l dețin. De fiecare dată când pagina respectivă este accesată, javascript-ul „trage” reclamele din programul Adsense. Prin urmare, anunțurile care sunt văzute de vizitatori ar trebui să fie relevante cu conținutul de pe pagina respectivă. În cazul în care un vizitator face click pe un anunț, webmaster-ul care „servește” reclama respectivă câștigă o parte din banii pe care agentul de publicitate îi scoate din buzunar.

Motorul de căutare este cel care „manipulează” toate plățile și urmărește totul, oferind o modalitate ușoară pentru webmaster să afișeze anunțuri cu conținut sensibil și specific, fără a-l mai „deranja” pe agentul de publicitate. Se pare că nu există niciodată un deficit de publicitate în cadrul programului de la care motorul de căutare „sustrage” reclamele Adsense. De asemenea, webmasterii sunt mai puțin preocupați să „strângă” informații, să furnizeze diverite servicii pentru a face bani. Motorul de căutare face totul!

Primul motiv pentru care Adsense este esențial pentru site-urile cu conținut este, că deja a parcurs un drum lung (Adsense) în înțelegerea nevoilor editorilor și webmasterilor. Împreuna cu progresia continuă a acestuia apare și un sistem mai avansat care permite personalizarea anunțului complet. Webmasterii au șansa de a alege din mai multe tipuri diferite de formate, de reclame, pentru a se completa mai bine cu site-ul lor și să se potrivească cu aspectul paginii.

Diferite formatări pentru reclame permit propietarilor de site-uri posibilitatea de a le face mai „undercover”, în așa fel încât vizitatorii nu pot fi conștienți pe ce dau click. Dacă este un link în blog-ul respectiv sau dacă este o reclamă. Reclamele afișate se pot găsi sub forma a ceea ce cauți tu în momentul respectiv. Atât timp cât conținutul și reclamele sunt în concordanță!

Al doilea motiv este capacitatea editorilor Adsense să urmărească progresul câștigului site-ului respectiv, dar, de asemenea, se pot urmări și câștigurile în funcție de canalele definite de webmasteri. Îmbunătățirile recente aduse oferă webmasterilor posibilitatea de a monitoriza modul în care anunțurile sunt sau nu sunt performante folosind rapoarte personalizabile, care au capacitatea de a arăta detaiile afișării pe o pagină, click-urile, rate-urile click-through etc. Webmasterii și editorii pot urmări acum formate de anunțuri specifice, culori și paginile dintr-un site web. Tendințele sunt, de asemenea, ușor de reperat.

Cu raportarea în timp real la îndemână, eficacitatea modificărilor făcute vor fi evaluate rapid. Există destul timp să poți sorta conținutul pe care oamenii dau de cele mai multe ori click-uri. Există și instrumentele flexibile care le permit webmasterilor o perspectivă exactă despre pagini, anunțurile și domeniile care sunt cele mai performante ș.a.m.d.

Ultimul motiv pentru care Adsense este esențial este că agenții de publicitate au beneficiul de a asocia reclamele lor pe site-urile vizitate: „reclamă targetată”. Sporind astfel posibilitatea unui „surfer web” să aibă mai mult interes în diversele produse și servicii oferite. Toate astea din cauza conținutului și întreținerea acestora în mod constant.
În Adsense este vorba de reclamele orientate spre conținutul site-urilor webmasterilor. Există unii webmasteri și editori care sunt axați mai mult pe conținutul site-urilor, care oferă conținut cititorilor, iar aceasta este partea în care venitul este de două ori mai mare în raport cu acea persoană care scrie doar pentru publicitate.

Despre autor

Lasă un răspuns